Euphoria ( ladies night )

dubs dubs dubs dubs *beat . Kelihatan Fareez , Zul , Sam , Ash dan Azree asyik berdansa . lalu , Fareez menarik tangan ku untuk ronggeng bersama . aku menolak dan berkata . relaks , aku tak ready lagi . Hampir 10 minit aku berdiri , tibatiba hati sudah girang , otak sudah goncang , tangan sudah terbang . 1 2 3 4 , woot woot . *bidon . Actually , aku tak ingat apa dah malam tu . Aku cerita apa yang aku ingat . Aku ingat White girl jual mahal and Kakak 3x dari badan aku .

Kakak 3x , dia sangat mesra dengan aku . sahabat handai , ketawa kepada aku . Tapi " WA ILEK JEW " . Lagipun , dia baik apa .

Malam pun berlalu . Azree dan Zul sudah tidak lagi kelihatan . Lalu , Fareez sekali lagi menarik tangan ku untuk mencari MEREKA yang lesap . Puas kami tawaf , ruparupanya mereka berdua mendapat tawaran untuk menjadi Bonzer tanpa gaji . Mereka kelihatan tidak ubah seperti anak ayam yang dahagakan sperma . Terkulai , KNOCK OUT di entrance . Mereka memberi tahu bahawa memerlukan masa untuk steady . Then , kami pun tinggal mereka . Tak lama mana pun , mereka sudah steady dan kembali beraksi liar . Kemudian , kami pun berdancing all night long .

Apa-apa pun , sangat seronok malam itu . Terselamat dari roadblock . Zul memperkenalkan lagu baru "PARTY HARAM" sumpah goyang . bak kata Fareez , 'suara macam siksa kubur doh' .

No comments: